POLÁRNÍ EXPRES VÁNOČNÍ

23.10.2021 21:20

 

Já tajné přání mám
Když hvězda zhasíná
Ať nejsem stále sám
Když právě začíná
Ten čas, kdy Santa vozí
Všechny dárky na saních
Snad najde mě o svátcích vánočních

V ty chvíle sváteční
Chce každý doma být
A stesk je zbytečný
Vždyť stačí nám jen chtít
Přátelé nás navštíví a všude šťastný smích
Se rozezní o svátcích vánočních

Přán í tajná záhy pak vyplní se nám
Dárky, svíčky, cukroví
Jen z vyprávění znám
Nikomu se v postýlkách dnes oči neklíží
Když se svátky k nám blíží

Když zvonky cinkají
Já slyšel bych je rád
A chóry zpívají
Já musím dávno spát
A z dětských snů dnes žádný
Se nesmí přestat zdát

Čas vánoční, když přichází tě hřát
Čas vánoční, když přichází tě hřát

Já tajné přání mám
Když hvězda zhasíná
Ať nejsem stále sám
Když právě začíná
Ten čas, kdy Santa vozí
Všechny dárky na saních
Snad najde mě o svátcích vánočních

V ty chvíle sváteční
Chce každý doma být
A stesk je zbytečný
Vždyť stačí nám jen chtít
Přátelé nás navštíví a všude šťastný smích
Se rozezní o svátcích vánočních

Přán í tajná záhy pak vyplní se nám
Dárky, svíčky, cukroví
Jen z vyprávění znám
Nikomu se v postýlkách dnes oči neklíží
Když se svátky k nám blíží

Když zvonky cinkají
Já slyšel bych je rád
A chóry zpívají
Já musím dávno spát
A z dětských snů dnes žádný
Se nesmí přestat zdát

Čas vánoční, když přichází tě hřát
Čas vánoční, když přichází tě hřát